zondag 17 oktober 2010

Memobord voor Liefdesbrieven.


Onze grote Prinses zit net op school en heeft haar eerste liefdesbrief al ontvangen!
Deze brief krijgt 'n mooi plekje in haar kamertje op dit memobord.

Het memobord heb ik in 'n klein uurtje gemaakt, terwijl de prinsesjes aan het schilderen waren.
Ik had bij de Action 'n klein prikbord gekocht, deze overspannen met 'n filter voor afzuigkappen ( bij gebrek aan fiberfill). Daar overheen de stof en de lintjes. Ik wilde eerst de kruising van de lintjes vastzetten met leuke punaises, maar ik vond dit toch te gevaarlijk omdat de Prinsesjes er veel aan zullen zitten. Ik heb visdraad met 'n naald door de kruising geregen en aan de achterkant strak vastgeknoopt, zodat je 'n gewatteerd effect krijgt.

Ik ben benieuwd hoe snel ik 'n groter memobord moet gaan maken : )

1 opmerking:

  1. Ik vind hem erg leuk!! Hij staat al tijden op to do lijstje, maar 't wil er nog niet van komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen