woensdag 15 september 2010

Tikkie!


Ik ben getikt door Roze met witte stippen, dankjewel nog daarvoor!

Zo, en nu ga ik jullie eens het een en ander over mezelf laten weten.

4 dingen die ik in mijn tas heb:

- mijn agenda (met 'n stippen toile cireeke by Miss Bee)
- snoepjes voor mijn prinsesjes, tja ook af en toe voor mama
- zakdoekjes, zelfs die hebben stippen!
- 'n poppetje uit Thailand, van mijn lieve papa en mama gekregen.

4 dingen uit mijn bureaula
Ik heb geen bureaula maar wel heel veel ander laadjes, dus mijn lievelingslade:

- naamstempels
- bedrukt plakband, met stippen!
- leuke kaartjes
- nietmachine, tja ook met stippen!

4 favoriete dingen uit de slaapkamer:

- wit met grijs gestreepte muur.
- foto's van mijn zwangere buik en van de prinsesjes.
- kinderboeken, met als favo: Ga je mee? van Charlotte Dematons.
- en mijn heerlijk bedje met mijn lief erin!

4 dingen die je altijd al hebt willen doen:

- rondtrekken in Australie.
- een snoepjeswinkel a la Sjakie en de chocoladefabriek beginnen.
- mijn prinsesjes rondleiden door New York en mijn favo plekjes laten zien.
- in een roze met witte stippen Hummer rijden!

4 dingen die ik op dit moment leuk vind:

- mijn gezinnetje
- shoppen
- bloggen
- freubelen

4 dingen die je nog niet van mij weet:

- ik heb mijn olifantenrijbewijs!
- ik ben 33 jaar.
- ik heb in mijn leven al heel veel hobbies gehad en dat moet ik van mijn familie nog steeds aanhoren!
- ik hou van pure chocolade en oude kaas. Maar niet in combi hoor!

Zo, dat was het dan! Nieuwsgieriger geworden? Kom maar op dan...!

En nu tik ik: TutLoLa !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten