zondag 14 maart 2010

Ringeling

Vanavond had mijn lief avonddienst, dus ik had alle tijd om te freubelen. Van het freubelen is niet veel terecht gekomen want grote Prinses hield me lekker bezig. Na 'n tijdje werd het rustig en ben ik lekker met m'n laptop op schoot gaan zitten.Ik heb weer aardig wat blogs gelezen, leuk patroontje gevonden (hopelijk heb ik daar morgen wat meer tijd voor) en weer 'n ontzettend leuk webwinkeltje ontdekt!
Ze hebben hier deze ontzettende leuke ringen te koop, maar ook nog veel meer grappige sieraden.
Deze twee ringen zijn mijn favoriet!

2 opmerkingen:

  1. So tiny and cute jewellery! I'm a children's illustrator and I want to share with you my new blog for kids and their parents! Come and visit and have lots of fun!
    www.ameliaup2.blogspot.com

    Jimena Pinto-Kroujiline

    BeantwoordenVerwijderen